Kreatív blogger díj

2010.02.14. 10:45   ussk

 

Sokan kaptak már ilyet, ahogy láttam és inkább mókának tűnik számomra a dolog, viszont ha móka, akkor már miért ne.

A jelölést Styxxtől kaptam, a http://final24.blog.hu/ szerzőjétől, őt eddig nem ismertem, de köszönöm neki innen is.

Jelölnöm kellene elvileg hét blogot a díjra, de mint az előzőek a láncban, én is inkább csak egyet választanék, mégpedig ezt: http://zoltanatya.blog.hu/, amelyben Zoltán atya nem mindennapi életébe nyerhetünk betekintést. Amikor azt hisszük, hogy egy átlagos pap életében az lehet a legnagyobb izgalom, hogy lekapcsolják gyorshajtásért, kiderül, hogy a dolog közelében sem járunk.

Írnom kell magamról is hét dolgot a szabályok szerint, úgyhogy íme, bár szerintem mások számára eléggé érdektelen információk. :)

1. Ezt teszem első helyre, mert bárhol járok a neten, hajlamos vagyok meglepetést okozni vele: nő vagyok.

2. Bár nagyon kevés regényt írt, mégis a kedvenc szerzőm Umberto Eco.

3. A kedvenc filmem Enyedi Ildikó Bűvös vadásza, a kedvenc rendezőm azonban nem ő, hanem Kubrick.

4. A kedvenc elfoglaltságom az autóvezetés. Tudom, hogy majdnem mindenki felidegeli magát a többi közlekedőn, de engem megnyugtat.

5. Jelenleg négy háziállatom van és időnként sokkal többre értékelem az ő társaságukat. Ezt egy állatbarátnak szerintem nem kell magyaráznom.

6. Ezzel ellentétben van egy nagyon erős fóbiám, undorodom a békáktól. Ha egy utca közepén ott van egyetlen is akár, minden erőmet össze kell szednem, hogy szemet becsukva elsiethessek mellette. Komolyan. :)

7. A sorozatgyilkosok úgy kezdtek el érdekelni, mint bárki mást is: hogy kiszolgálják az ember egészséges borzongásadagját. Nem vagyok azonban rajongó és később is inkább a "pandúr" oldal foglalkoztatott már: hogyan nyomoznak utánuk, hogyan állítanak fel profilokat és hogyan kezeli őket a jog. A blogban is ezt a két oldalt próbálom egyensúlyban tartani.

 

 


Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://ussk.blog.hu/api/trackback/id/tr121756672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JeffreyD 2010.02.16. 15:24:44

Gratulálok a jelöléshez! Nem tudom mit jelent, de biztos jó!
1. dologgal engem is megleptél, de annyira nem, mert egyszer már lepődtem meg ugyanezen, amikor a sorozatgyilkosok.hu szerzőjéről is kiderült ugyanez.
Csak így tovább, én mindennap olvaslak, mégha nem is írok.
Üdv

JeffreyD 2010.02.16. 15:25:32

ja, és még1 dolog, ha már itt vagyok. Az ussk ugye United States Serial Killers, vagy nem?

ussk · http://ussk.blog.hu/ 2010.02.16. 16:58:32

Köszönöm szépen. :)

Sajnos pont most nem nagyon tudok írni, a környéken dolgozó munkások miatt alig van net, így egyelőre egy videót tettem be kárpótlásként. Amint javul a helyzet, írok bővebb posztokat ismét.

ussk · http://ussk.blog.hu/ 2010.02.16. 17:01:45

@JeffreyD:

Csak most látom a második kommentet, egészen eddig nem jelent meg valamiért. A válasz igen, ezt jelenti. Nem túl fantáziadús, de legalább benne van minden. :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.02.26. 00:11:13

Gratulálok a díjhoz, akármit is jelent, mindenképp megérdemled. Képes vagy úgy írni, hogy a téma iránt nem érdeklődő észre sem veszi, és nyakig merül az amerikai sorozatgyilkosok világába. Azt hiszem, ezt nevezhetjük olvasmányos stílusnak.

Eco a legjobb, és Jorge atya az egyik legördögibb sorozatgyilkos:) Magam a rövid életműből Belbo-rajongó vagyok leginkább:)

süti beállítások módosítása